Seeegt.

                                                                              Tid: 11:47:41 Datum: 2010-09-29
Då va det beställt. Ja håret alltså! Ser ifram emot att få det insatt ihelgen. Om det hinner komma. Ska bli spännande och se resultatet.
Vet att min syster har gjort men har inte sett det än. Så nyfiken på hur det blev! Hon blev säkert jätte fin som hon alltid e min kära syster.

Klockan är 11.30 och hitills har vi inte hjort nånting alls. Förutom städat utsidan. Vad ska man göra?
Barnen leker på rummet och Oskar äter.
Tar lite tid att skriva märker jag med Oskar i famnen..=P

Jag e sjukt uttråkad idag. vet inte ens riktigt va jag ska skriva.
Nu skickade syrran en bild, så bra det blev!! Ser väldigt annolunda ut men som sagt bra blev det..=)

Nej nu ska jag ta och byta blöja på Oskar, sen då? Åka och handla?

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback