Trött man blir

                                                                              Tid: 11:48:02 Datum: 2010-10-26
Fy sjutton va trött man bli ibland.
Hampus läkare ska skriva ett läkarutlåtande. Så jag kan ansöka om fortsatt vårdbidrag. + att kommunen ska ha ett papper så han får skoljskjus både dit och hem!
Jag kontakta läkaren redan i sept!
För 3 veckor sen va jag ner med barnen på kontroll och då va han nästan färdig han skulle skicka ut papprena under eftermiddagen.
Det är 3 VECKOR sen.. har fortfarande inte fått nånting. Har ringt ner och tjatat 5 ggr nu! Varje gång säger han att han gjort klart sakerna men ändå säger sjuksköterskorna att han inte gjort något, och att dom vart på han flera ggr. På FREDAG MÅSTE jag skicka in papprena. För dom måste vara inne senast den 1a November vilket är på måndag nästa vecka. Annars måste jag söka helt på nytt och då kan det ta lååååång tid!
Alltså va fan e problemet? Nu skulle han vara borta tills på torsdag dessutom. FAN va less jag blir.
Kan man bara skita i saker och ting för man är överläkare eller?
Pisst off e bara förnamnet just nu!!!!


Oskar ligger i spjälsängen i vårat sovrm och sover så sött, Max och Julia studsar små studsbollar i rummet hör jag..=)
Så jag passa på och göra såna saker man måste ibland. Ringa lite samtal och så.
Hmm ska nog ta och beställa lite kalasgrejer när jag ändå sitter här och barnen leker så snällt!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback