-Frosty-

                                                                              Tid: 10:35:46 Datum: 2010-10-25

Klckan ringde 6.50, va bara att kliva upp och väcka Hampus som skulle till skolan. Såg till att han blev klar i tid till taxin va här. Sedan vinkade jag av både Maken och Hampus som båda åkte samtidigt! Klocka va då 7.40 och dom små sov fortfarande, jag passade på att krypa ner i sängen igen. Och tro det eller ej 8.30 fick jag sova till innan alla 3 små vaknade samtidigt. Vilket lyx..=) Men jag ville inte kliva upp, så satans kallt. Frost ute ju. tur att vi tog in alla utemöbler går!
Gav dom små frukost, samt kläder. Bara jag som ska klä på mig nu men det e ju så skönt att gå runt i myspyskläder..=P



Gubbens matlådor är nu slut. Dom räckte väldans länge dom jag gjorde sist! Så jag kanske ska ta och göra en massa olika rätter åt honom idag! Är inte jätte förtjust i att laga mat det e ju det som är grejen..hehe. Men va gör man inte för sin älskade man?
Sen MÅSTE jag fasen ta tag i tvättstugan oxå..har en massa tvätt nu när jag inte har tvättat sen förra veckan! Och tvätta i en tvättstuga som är stökig gör jag inte. Behövs verkligen grovstädning där inne!

Sen måste jag även beställa lite saker till Julias och Max kalas!
Lite svårt när dom ska ha tillsammans, Julia vill ha prinsessor och Max vill ha bilar så klart. Vad gör man? Dagens problem..=P Hoppas dom vi har bjudit kan komma. 1 tacka nej igår (grannarna). Dom skulle bort. Så nu håller vi tummarna att Julies barn och Elins barn kan komma.=)

Samtidigt som jag skriver spelar jag memory med Julia. Hon fuskar ju inte så lite heller...haha. Skitunge..=)

Nä nu ska jag amma Oskar sen ska jag nog sätta  igång!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

Tack för det fina inbjudningskortet, vi mottog det idag! :)

Jag ska kolla med Marcus hur han jobbar men framför allt måste jag vänta in mitt praktikschema innan jag vågar säga något om närvaro på kalaset. För Marcus kommer inte vilja gå dit med de, I know it! Hoppas verkligen jag är ledig för JAG vill då komma på kalas.. Och äta upp all tårta hihi ;)

2010-10-25 @ 21:26:54
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback