Good night

                                                                              Tid: 21:42:02 Datum: 2010-10-29


Äntligen så fick jag läkarintyget från överläkaren. Tog bara 1 månad att skriva 1 sida!
Fick det igår, så igårkväll satt jag med det. För det ska vara inne senast på måndag! Jäkla stress!!!
Men idag fick jag iväg det med posten. Samt skickade jag iväg ett paket oxå.

Igår va jag även på en "musikal" på skolan oxå. Stora sonen spelade nå instrument med jätte konstigt namn..=P
Dom va mega duktiga, som dom alltid är =)
Va mkt på en gång. Men det va bara jag och Oskar som va och lyssnade. Maken fick vara hemma med Julia och Max. Det började ju 18.30..sen va jag inte hemma förens 19.30. Blev så sent när dom ska nattas och allt.
Sen skönt att slippa jaga barnen oxå. Nu kunde man ju sitta i lugn och ro och titta. Eller ja, hade folk stående mig precis i röven. Alltid e det så..fattar inte. Oskar sov så gott i bilbarnsstolen, men fick hålla koll på Oskar för många ville gärna sparka till stolen. Idioter finns det bara för dom ska fram några cm till för att se lite till.

Idag har jag väl inte gjort så väldans mkt. Vi tog sovmorgon efter jag hade skickat Hampus till skolan. Det va hur skönt som helst. Nu blir det inge ställa väckarklockan på en vecka. Höstlovet har börjat! Weiihoo. =P
Sen va vi iväg till Partille en sväng jag och dom små. Hampus va hemma med en kompis!
Åkte hem och hämtade maken så vi kunde ta oss till affären och köpa lite fredagsmys och så. Åkte hela familjen...Inte ofta Hampus vill åka med längre. Så det va mys!
Hem och laga mat, den biten fick maken sköta idag..=P Då jag fick ta lilleman då han va hungrig. Pasta och fläskfile stod på menyn idag, skit mumsigt va det.

Tog en dusch med mina 3 små..Inte lätt att dela på duschen ..hihi. (Jag har ju sån kliande hårbtten så jag dör, undrar hur jag kommer må efter onsdag när jag satt in lite mera hår.. Jaja återstår att se! =) )
Sen tog maken grabbarna och klädde dom och så. Så dom va redo för natten. Jag och Julia stannade i badrummet så jag fick raka benen och så. Skoja inte att man känner sig 12 kilo lättare. hahaha !!
Det är inte ofta Julia vill vara med sin mamma eftersom pappa e hennes favorit. Så gääller att ta vara på tillfället.
När vi va klara så gick jag in till sorummet, men jag fick stanna i dörröppningen. Vet ni varför? Jo det va bara snoppar där inne, så vi tjejer va inte välkommna..=P Alla mina 4 grabbar låg i sängen och tittade på Rory! Mys på högsta nivå.
Jag tog Julia och bäddade ner henne i sin säng och klädde på mig. Men barnen ville inte sova. Så det slutade med att alla låg i vardagsrummet =)
Max och Oskar sover så gott...julia e fortfarande vaken men somnar nog snart hon med. Hampus är i sitt rum och spelar dator, va ovanligt ;-)

Sitter och tittar på Idol och skriver samtidigt. Vi ligger ju efter tidsmässigt eftersom i fick pausa programmet pga av att vi inte va färdiga!

Men nu ska jag ge mig för ikväll!!!

Have a good night ...

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback