Ed Hardy!

                                                                              Tid: 20:48:41 Datum: 2010-10-31

Trodde aldrig Julia skulle somna i tid idag, hon va hel taggad!
Då undrar ni ju säkert varför ... Jo min stora tjej fyller 4 år imorgon =D
Jisses va fort det går! 3 år kvar tills hon går i första klass. Eller nja 2½ år eftersom hon fyller så sent på året kommer hon ju få börja när hon är 6 år. Herrejisses..Dom växer för fort.
Men ack va underbara dom är!
Vi var på buttricks idag så Julia&Max kunde få köpa saker till sitt kalas. Det e fasen inte billigt. Och olika teman blev det på allt oxå, haha. Dom blandade cars, barbie och prinsessor...hihi.

Sen bar det av till ikea för att köpa ny bäddmadrass till Hampus, jag och Hampus sprang in snabbt själva medans resten av familjen satt kvar i bilen. Tur va väl det!!  Jag har nog aldrig sett så mkt folk på ikea samtidigt nån gång. Det va helt sjukt!

Väl hemma så beställde vi lite tårtoblat till tårtorna vi beställt. Får hoppas dom kommer i tid bara!
Sen lite andra småsaker som ska va till en del av kalaset. Bara barnen är nöjda så e vi nöjda..=)
Julia sa nu innan att hon skulle ha 4 presenter imorgon när hon fyller år, och inte kan väl vi säga nej till det =)

På onsdag ska jag och Julia fixa vårat hår. Jag ska ju få en hårförlängning. spännande..=)
Och Julia ska klippas samt sätta in en rosa slinga i sitt hår och lite pärlor! Hon kommer vara så fin på lördag..=)

Nej nu ska jag nog ta min minsting och göra som Max och Julia...SOVA..=)
Maken och största sonen kollar på indiana jones. Inte riktigt min stil på film!


(Jo just det igår så va jag och lämnade en del pengar till grannarna oxå. Dom skulle till turkiet, så dom skulle köpa en massa Ed hardy grejer till Hampus. Tröjor, väska, keps..m.m.. Blir julklappar..)
Me like Ed Hardy!!!!



                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback