Oj då...

                                                                              Tid: 21:59:35 Datum: 2010-10-27
Idag har jag suttit och tänkt mycket på kläder. Jag måste ha nya kläder. Äger 1 par jeans, det är ju ingentring!
Tänk att bara kunna spendera några tusen..Åhh det vore nått.
Jag har ju aldrig direkt handlat mycket kläder til mig själv. 1 tröja känns så meningslöst..för den passar ändå inte till resten av min garderob. Så jag vill ha ALLT nytt. ALLT på en gång...Ibland önskar man att man va lite rikare än va man e..=P
Drömmer mig bort...!!!

Imorgon får jag hem en crosstrainer. På den tänkte jag träna lite med på kvällarna när barnen sover och Maken ändå är på gymmet. Kan jag stå på framför tven. Hoppas den hjälper lite =)
Sen ska jag sparka min make i röva så han gör iordning mitt mat schema. Jag väntar ju!
Ser inte fram emot det alls. Har ju blivit det största matvaraket ever!! Fattar inte hur jag kan få i mig så jäkla mycket som jag får. Det e dax att äta mindre portioner nu så magsäcken krymper.
Trodde aldrig detta om "lilla" mig. Har knappt vart intresserad av mat under min uppväxt, men nu tametusan nu när man inte ska äta. Ja vad säger man =P

Nu har jag tittat på grays..snart kommer maken hem oxå.


Fick nyss ett mess av maken: Ser att det står en massa ambulanser på bron över motorvägen undrar om någon har hoppat?
Jag kommer inte ens förbi.

(va ambulanser, brandbil och polis... sen avspärrat från båda håll. Så något har ju hänt)

Ehh oj då...måste läsa på nätet om det står något.
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback