-Matrix stuk-

                                                                              Tid: 22:35:31 Datum: 2010-10-23
Idag har jag druckit Julmust..och det va såååå gott..=)

Annars va vi på Allum och köpte ny gympadräkt till Julia. En lila med HalloKitty på så klart..=) Matchar hennes gympatofflor hon har.
Sen hittade jag även 1 julklapp till..till Hampus.
Alltså det e så jävla gött att ha alla klappar nästan klara! Så här ska jag göra nästa år med, vara ute i god tid!!
Sen fick barnen en varsin film. Våra barn älskar att titta på film, dom e helt tvärt emot sin mamma =)
Köpte en dreggellapp till Oskar. Dom kan man aldrig få för många av..=)
Tittade även på lite kläder till mig själv ..vill så gärna köpa hur mkt som helst. Men ändå inte.
Mår lite dåligt över att jag inte har några kläder. Och jag prioterar mina barn först så dom får ALLTID det dom behöver + lite till =P
Men då avstår jag från mitt. Kan få ångest bara jag köper en tröja. Ja, jag vet att det e sjukt men det e så det är!

Nä nu blir det en dusch sen sängen...maken tittar på nå film, matrix stil. Inte riktigt min grej..=P
Natt natt mina kära vänner.


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback