Slå klackarna i taget...!!!

                                                                              Tid: 18:33:36 Datum: 2010-10-23

Åhh idag va jag allt sugen på att gå ut....DANSA DANSA....!!!!
Men istället blir det STÄDA STÄDA tvättstugan eller något.
Saknar mina partyvänner där "hemma". Fy fasen va Party vi hade...
Fast det jag har nu, min familj vinner ju så klart!! Men jag saknar ju partyt ibland.

Idag e en sån dag då man bara vill slå klackarna i taget och ta nått glas vin..mmmm.







Gamla goda tiden... Eller va säger du Helena!!! <3..Miss you!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malinne

Jag vill också man har ju typ glömt bort hur det va...Men vi får parta ihop snart...Kramis

2010-10-23 @ 21:07:57
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback