Bockade av...

                                                                              Tid: 10:03:32 Datum: 2010-10-26

Skickade med Hampus lite mellis och så eftersom dom har kulturvecka! Sen åkte han iväg vid 7.40 som vanligt.  Då gick jag och la mig igen så vaknade barnen vid 9. Weiiho säger jag. Jag som annars måste gå upp tidigt jämt. Pga av att det är vinter så e jag tröttare än vanligt. Fy för det.
Men innan jag la mig satte jag igång ett lass tvätt så det är väl klart snart! Så e det bara sätta på ett nytt lass.
Skönt att få all tvätt tvättad.

Bockade av ännu en sak på listan igår. Gjorde 19 matlådor/5 olika rätter till maken. Eller ja han och jag hjälptes åt.





Bara städa den där tvättstugan, behöver jag säga att jag drar mig för det? Vill inte...väntar nog så maken kan hjälpa mig..=P

Idag står köpa blöjor på listan. Dom va ju slut igår när jag va och veckohandla. Så typiskt. Inte direkt så att jag packar in 3 barn i bilen sedan ut med dom..för sedan packa in dom igen... bara för köpa blöjor på ett annat ställe.

Nu ska vi äta sen frukost...Fast först tömma tvättmaskinen!

Sen vet jag inte vad vi ska göra?
Någon som vill hitta på något?
Förslag?


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback