Gott och Blandat!

                                                                              Tid: 21:57:04 Datum: 2010-10-22


Nä nu har jag fått så många "påhopp" att jag måste uppdatera min blogg...=P Så jag får väl ta och göra det då.
Just nu sitter jag med en Oskar som inte alls vill sova. Han har vart vaken sen 15.30. Sovit sammanlagt 10 min bara! Han dreglar som bara tusan, tänder på g redan eller..=/ Jag menar inte lite dreggel heller. Som självaste niagarafallet..=P Han kan inte vara utan dreggellappar inte ens när han e i bara blöja. Han e dyngblöt min plutt =)
Och äter på sina händer hela tiden, även om han har nappen i munnen så tar han ut den för bita på händerna istället!
Till annat så svängde jag förbi bvc idag efter jag hade hämtat Hampus i skolan. Vägde Oskar och vågen visade 6685 gram..=P Min stora kille!

Annars va jag och mina 3 minsta på Ikea idag och köpte förvaringburkar till skafferiet. Så man slipper alla kartonger/paket i skåpen. Gött det!!
Sen va jag förbi en annan affär och köpte en pump till diskmedel och tvål i köket...Vitt och svart så klart!
Ska köpa till badrummet sen oxå men dom kostar ju en del! Men saken e den att man har 1 års garanti på själva pumpen därför kostar dom lite mer...Så helt klart värt det!!




Nu ammar jag och skriver samtidigt med vänster hand...går ju jätte snabbt..NOT! =)



Igår städade jag ena sidan av huset.. ihelgen får jag fortsätta med tvättstuga, köket, v-rum och utsidan. Med tanke på utsidan så va det tametusan storm här igår kväll/natt!
Imorse när jag klev upp så va inte våra utemöbler på den platsen där dom va igår. Järnpinnarna på Julias studsmatta, som håller upp skyddsnätet hade till och med böjts! Efter ett tag ser jag att alla mina ljung och gran i krukan va borta. Krukan va kvar men fan inte blommorna...haha . Dom hade blåst bort! Jag hittar inte alla heller... *asgarv* Skrattade gott för mig själv kan jag ju meddela..=P

Jo den 3 Nov ska jag göra min hårförlängning! Va där i onsdags och kollade hur mkt och vilken färg jag skulle ha så hon kunde beställa.
Sen ska även julia klippa sig och sätta i en rosa slinga i håret + att hon ska få pärlor dit satta..=) Då e hon fin tills hon ska ha sitt Kalas!
Hon skickade ut inbjudan till sina kompisar idag! Hoppas alla kan komma bara. Håller tummarna för det För det e inte så många som är bjudna! Men hon ser jätte mycket ifram emot det!

Nä nu ska jag fortsätta mysa med Oskar. Julia och Max sover ju...Men Hampus är vaken då han ville se Cirkus möller.
Jag skulle göra gurk och morotsstavar med dipp. Så va gräddfilen helt mongo. gick ju inte att äta den..=/ Kräsen som jag är!
Skit säger jag, det va ju mitt fredagsmys ju!!

Nä en liten uppdatering blev det så här efter Idol. Hoppas ni blev nöjda!


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback