Drinkar och Ångest!

                                                                              Tid: 22:19:51 Datum: 2010-10-29

Varför e man så sugen på att gå ut och dansa??
Och på vin och goda drinkar...bara ha skit kul helt enkelt!!!
Bara skratta.


Fy bubblan så gott med mjölkdrinkar!!!


Vet att dagen efter man har vart ut kommer man ju bara ha ångest och skit ändå..=P



(lånad bild)



Men sen ser man inte så fräsch ut längre heller. Ska man gå ut och dansa som ett fetto...?

Vilket dilema!!!

Hoppas att mina partyvänner hemifrån kan komma ner snart. Jobbigt när man inte har nån direkt att gå ut med heller.
Sen e jag verkligen inte ut ofta. Nu för tiden kanske det blir 2 ggr per år. Nykterist?? Ja nästan skulle jag kunna säga. Dricker ALDRIG hemma.
Dricker enbart när jag ska ut.




                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback