Love It...

                                                                              Tid: 13:29:34 Datum: 2010-09-27
Love it!!!!!!!!!! Fy fasen va jag älskar Hampus läkare. Man kan ju inte få bättre!
Hjälper oss med allt vi behöver hjälp med. Härligt när man inte behöver tjata på folk.
Imorse va vi på ÖstraSjukhuset för röntga Max höft, knän och fotleder. Han va så duktig och låg still hela tiden ! Min stora kille! Svar kommer inom en vecka. Väntar spänt på dom svaren!
Niklas va med och tog Julia och Oskar så jag kunde vara med Max inne i rummet. Så efter va jag tvungen att lämna av honom vid ett jobb, va lite orolig att jag inte skulle hitta därifrån, men lokalsinnet va ju bättre än va jag trodde..hihi.

Annars har barnen bara röjjt som vanligt här hemma. Julia triggar igång Max av bara tusan. Allt Max leker med ska Julia ha. Fattar inte varför.
Jag och Oskar myser i soffan, han e så rolig när han ler. Han har även börjat småskratta lite..=)
Shit vilket jäkla liv...vad e det barn inte förstår. Snälla gå in på rummet och lek, men nä. Dom MÅSTE vara i vardagsrummet. Varför ska dom vara här och hindra mamma från att höra tven när dom har ett eget rum =P

Nej nu ska jag fortsätta leka med min minsta skrutt. Han vill att mamma ska prata med honom..=)
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback