SleepWalking!

                                                                              Tid: 11:11:54 Datum: 2010-09-24



Denna natten har vart helt galen... skrattar bara jag tänker på det! hihi... Max har inte sovit så bra inatt, och han har vaknat och gnällt flera ggr.. Och eftersom han ligger bredvid min sida av sängen i sin spjälsäng så e det jag som tar han varje gång. Så har jag Oskar sovandes mellan mig och Niklas i sängen. Men inatt alltså. Det sjukaste jag har vart med om på länge.
Max gnällde till, jag reser mig upp till spjälsängen och ska bädda om Max och ge han nappen. Då ligger han inte där i.. =O istället så ligger Oskar i hans säng. Var fan e Max då? Jo han låg imellan oss...
Hur gick det till?`haha... på nått vänster har jag bytt plats på dom i SÖMNEN. Haha..
Men skrämmande , har inge minne av det alls. Och varför i hela friden bytte jag plats på dom?
Frågade Niklas om det va han som hade ändrat men icke.
Jag har aldrig gått i sömnen va jag vet och speciellt inte gjort nått sånt här. =/





Dessutom hade Hampus studiedag idag så han e hemma, tänkte jag gud va skönt kanske man kan få sova? Behövde ju inte ställa väckarklockan eller nånting ju. Då tametusan vaknar Julia "tidigt"...7.40. Det e ju rejäl somorgon igentligen för mig. Ska ju inte klaga ändå..Men idag så sov Max ända till 9.40...=O Vanligtvis e det han som vaknar tidigt och julia som sover länge. Men nä bara för man "fick" sova idag så vaknar julia tidigt och Max sover hur länge som helst. Det är väl jäkla typsikt. Hade behövt lite extra sömn med tanke på natten.
Ähh som jag sa till Julie igår, sova kan jag göra när jag e gammal..=)

Jag har lite jag vill fixa här hemma så jag kanske skulle ta en helg då jag bara fixar och donar? Har ändå inget inbokat under helgen..Förutom Julias gympa imorgon bitti. Så får Niklas ta barnen och roa dom med lego eller nånting.
Skulle behöva åka till Ikea och köpa en lampa, vi ska byta i V-rummet.  Och så skulle jag behöva köpa lite små saker. Som ljusstakar och lite så så jag kan sätta på bordet här i v-rummet. Skulle behöva köpa en garderob till Hampus oxå. Så han får bort allt i sitt rum. Åhh finns så mkt jag vill göra!!

Först och främst ska jag göra mig iordning medans barnen e lugna och Oskar sover.


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

haha du e rolig du tessie :) Sleepwalking :D Ja det undermedvetna behövde tydligen vila massor eftersom du inget minns ;)

2010-09-24 @ 14:50:05
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback