Nöjd med livet

                                                                              Tid: 14:55:59 Datum: 2010-09-22

Vad har hänt med mina små underbara och snälla barn?
Dom gör uppror.
Max gnäller hela dagarna i ända. Riktigt jobbigt att lyssna på.
Julia hon gör allt för att höras..Skriker och för liv HELA tiden. Max tar ju så klart efter...
4 års trots och 2 årstrots??
Det e ju tur att Hampus har lugnat ner sig iallafall..Men det kommer väl tillbax framöver... bara 2 år kvar till tonåren. Men just nu e allt problemfritt på den fronten. Han äter inga mediciner alls just nu. Skolarbetet funkar kanon. Engelskan och Matematiken e nog det som flyter på mest för han. Behöver bara läsa eng glosorna 1 gång så kan han dom. Min duktiga kille!!!

Nu somnade Max till en stund, jag vet inte hur jag ska göra. Han behöver sova en stund fast ändå inte...Låter han sova 20 min sen drar jag upp honom. så han somnar i tid ikväll. Vill inte ha det som det va igår.

Sen funderar jag på om jag ska stoppa musik i öronen och ta och springa en sväng när maken kommer hem.
Får fundera lite, beror ju lite på Oskar oxå. Ge han en massa mat precis innan så han håller sig mätt medans jag är borta isåfall.



Sitter fortfarande och väntar på besked om att Malin och Lukas lilla tjej har tittat ut.
Sist jag hörde nått va hon öppen 7 cm. Verkar gå lite segt för henne... Hoppas den lilla kommer snart!
Tänk Malin snart har du 2 små barn att älska... Bara väntar på uppdatering och bild på det lilla knytet =)
Mitt lilla kusin barn...barnens syssling!
Gud, känslan att få se sitt barn för första gången e ju så underbart. Skulle kunna uppleva det tusen ggr.
Vi skulle jätte gärna vilja ha en tös till, både jag och maken. Men vi känner oss oxå klara Man kan ju inte räkna med en flicka till. Så för våran del e vi färdiga. Känner mig väldigt nöjd med dom jag har..=)

Längtar faktiskt till en utekväll för mig själv..osv. Bara vara Therese.
Den kommer sen när jag slutat amma och så. Men jag e så nöjd med livet!!!!


Är en riktigt stolt mamma till 4 underbara barn ..dom är mitt allt!!!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback