Operation

                                                                              Tid: 14:53:32 Datum: 2010-09-28
Idag fick jag Max operationstid.
Nästa fredag den 8 okt e det dax. Klockan 8.00 på morgonen ska vi infinna oss på Möndalssjukhus.
Skönt att det äntligen blir av! Men fy så nervös jag e över narkosen. Dom ska söva min plutt..=( Kommer gråta som en tok!
Nä även om det e bra för Max så mår jag skit dåligt för just narkosen. Huaa alltså.

Är inne på mitt sista lass tvätt. 3 maskiner hade vi. Inte så farligt.
Pratade med syster och hennes kompis. Jag ska sätta in hårförlängning i mitt hår. Syrrans kompis e jätte duktig...jag ska bara köpa håret så gör hon resten. Blir en ännu större anledning att åka hem!
Frågan e när jag ska åka hem.

Jag måste gå tillbax till Hampus nu så hans läxa blir gjord. Går lite segt om jag inte är där och puttar på lite. Svenska, Engelska och Matte står på listan. Matten är redan avklarad!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

Åh så skönt att operationen är snart då... Det kommer gå så bra så ska du se, det är klart det är jobbigt att se sin lilla älskling helt hjälplös men det kommer som sagt gå toppen!



Åhh jag vill också ha hårförlängning. Känns som om mitt hår aldrig växer :( Saknar mitt långa hår..

Var det förresten inte du som sa att du avskydde när det var långt eftersom du hade det i uppsatt hela tiden?

Tycker kompisen kan komma till GBG istället o fixa för mig me ;)

2010-09-28 @ 20:27:48
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Sara & bröderna bus

Varför ska han opereras? =/ har läst om att han fått varit och röntgat osv.



Hoppas det går bra för lillkillen. kram

2010-09-28 @ 21:13:11
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback