Here we go again...

                                                                              Tid: 21:36:55 Datum: 2010-09-24


Jahapp då var det en ny omgång igen... Med förkylning alltså.
Max är verkligen dunderförkyld den lille stackaren. Han blir alltid drabbad min lille kille.
Julia lät som hon va på G, hoppas kruppen håller sg borta bara.
Sen att lille Oskar klarar sig!!

Annars va jag på ikea och inhandlade en likadan lampa som vi har i sovrummet, fast en mindre variant så vi tar den stora i vrummet och lilla i sovrummet.

IKEA PS MASKROS Taklampa  Diameter: 80 cm Sladdlängd: 180 cm

Sen lagade vi hemmagjord thaimat, idag blev den så jäkla stark så vi inte kunde äta den. Vet inte vad som hände. Annars har vi bara tittat på idol och inte gjort nånting.
Max somnade jätte tidigt idag...mår inte så bra liten.
Nu ska jag sätta på tven i sovrummet och gå och lägga mig i sängen med min minsta Prins.
Ska kolla till Julia och Hampus oxå.
Får hoppas att natten blir bättre och att Max får sova...

Så skulle jag inte ha skrivit, nu e han ledsen.
Ska lägga mig där inne nu.
Hoppas det är bättre imorgon så får vi se vad morgondagen har att erbjuda!
Men först ska Julia på gympa 9.15


Natti natt!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback