Hej och hå !!

                                                                              Tid: 20:29:38 Datum: 2010-09-25

Jag e ju så klantig ibland... Skickade Niklas och Julia till gympan imorse så va det inga bilar där, då hade jag missat att det va uppehåll idag. Opps... stackars julia hon blev så ledsen. Men tur så gick det snabbt över. Nästa helg e det igång igen!
Hej och hå va jag har vart igång idag. Så fort jag hade plockat undan frukosten så satte jag igång med mitt städande. Hujedanmig va rent kökt blev. Tog sin lilla tid men jag skurade ju alla skåpsluckor, matbord samt stolar, lister...jag rensade skåp osv.
Sen tog jag v-rummet, dammade, skurade och allt sånt.
Hampus städade sitt rum, tog sin lilla tid men klar blev han ;-)
Alla andra rum blev oxå städade, det va bara tvättstugan som blev kvar. Den tar vi en annan dag!

Sen så gjorde vi hemmagjord pizza. Barnen fick göra sina egna! Uppskattat va det.
Sen badade Niklas med dom 3 minsta. Jag gjorde iordning så det bara va för barnen och gå och lägga sig.
Den enda som e vaken nu är Hampus, men han får ge sig snart han med. Eftersom han vill somna till en film så hinner klockan bli mkt innan den e slut.

Annars så blir det inte så mkt mer idag..Nu ska jag äta lite glass och jordgbbar och bara titta på tven!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback