-Pappa ska med-

                                                                              Tid: 09:01:58 Datum: 2010-09-25



Natten har varit riktigt okej. Vaknade av att mina tuttar va fyllda med mjölk...Men tur va så gnydde Oskar till för han va hungig.
Även om Max e tokförkyd så sov han igenom hela natten utan problem. Men sen att han vaknade kl 7 e ju en annan femma.
Nu sitter vi och äter frukost..Julia ska ju på gympa kl 9.15. Frågade om jag fick åka med henne dit men nä pappa skulle ju med så klart. Tack för den..;-)

Idag e det riktigt trist väder, så jag ska fixa och dona här hemma så mkt jag bara kan. Älskar när det är rent och iordning. Vet inte var jag ska börja bara... Finns så jäkla mkt jag ska göra.
Ska sätta Hampus i att vattna blommorna samt städa sitt rum.

Måste upp på vinden och hämta alla kläder i storlek 68 till Oskar.
Har en massa tjejkläder jag ska bli av med...Intresserad av att köpa till ett billigt pris så hojta till.
Det är Klänningar, jackor, skor...och en massa annat. Har mycket av storleket 74/80 och 86/92...
Skulle kunna lägga ut det på tradera och få en hel del pengar men det e ju sånt skit jobb.
Men som sagt hojta till om ni är intresserade.


Nu dax att plocka undan frukosten sen börja med min dag!



                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

Jag kanske är intreserad :)

2010-09-25 @ 18:40:56
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Elinor

Kläder i 92 minst är av intresse! :)

2010-09-27 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback