Tar en runda!

                                                                              Tid: 08:42:31 Datum: 2010-10-13

Det har ju inte vart den bästa natten kan jag ju säga.
Max har vaknat minst 1 gång i timmen och skrikit. Känner på han och han e jätte varm.
Nu har han 39 graders feber. Är han vanligt sjuk eller är det öronen?
Han opererade ju in rör i öronen i fredags och nu säger han att han har ont och sen har han hög feber så då måste vi ju kolla upp det.
Ska vara på möndals sjukhus vid 13.15 så skulle dom kolla honom eftersom det e så tätt efter han op som han får feber!
Håll tummarna att han bara e vanligt sjuk.
Får ringa Hampus sen när han slutar så får han vara kvar på fritidsklubben ett tag. Han ska ju hämtas 13.30.
Så jag kan ju verkligen inte hämta han då. Ja det löser sig!

Just nu sover Oskar efter att ha fått lite mat, Julia sitter och målar, hon har hittat en ny hobby. Vet jag vad jag ska inskaffa i födelsedagspresenter och  julklappar..=)
Max e inne på rummet och leker med sina traktorer, japp han älskar bilar och traktorer! En riktigt pojkig pojke e han..;-) Inte så svårt att veta man ska köpa i present eller julklappar där heller.
Svårare med Hampus...=/

Nu ska jag nog ta och dammsuga sen torka golv!!! Ska nog göra mig iordning oxå så man inte e ute i sista seund sen..=P
Sängar e bäddade, barnen har fått frukost, har ringt samtal, plockat och skickat Hampus till skolan. Visst att man e trött ibland. Men jag skulle aldrig kunna sova bort hela dagen. Man hinner hur mkt som helst om man går upp tidigt. Så slipper hela dagen försvinna oxå.

Nä dammsugaren va det!



                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback