Skillnad va??

                                                                              Tid: 16:59:41 Datum: 2010-05-25

Har gått upp lite i vikt och idag insåg jag att en del av vikten satt sig i ansiktet... Inte najs nånstans.
Tur så e det inte så mega långt kvar till det e dags.
Men fan så dåligt jag mår av att se ut som en köttbulle.
Spelar ingen roll va andra säger...

Skulle inte kunna leva med att vara tjock.
Förstår inte...jag äter inte ens några onödiga saker.
Jag äter mat!!! Och dricker vatten... Jaja. Tur så ska det bort bort bort sen....=)
Kan leva med det tills bebis e ute....Sen ska det väck fortast möjliga.
Om jag så måste bosätta mig på gymet...haha



Jag och Max den 5 mars





Sen jag och Julia idag den 25 maj...




Sicken skillnad på så kort tid va??
Tur att det är en bebis i magen annars hade jag aldrig sett ut så här...

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback