Nu är han här....!!

                                                                              Tid: 12:46:41 Datum: 2010-07-25

I vecka 38+6 blev jag igångsatt pga av min smärta i fogar m.m.


Så kl. 21.38 den 23 juli på sin farbrors födelsedag, kom det en pojk på sina stadiga 4150 gram och 52 cm..
Tur va väl det att jag blev igångsatt, annars hade det nog inte slutat lika bra som det gjorde.

Här kommer det en bild på underverket!!!






Och en bild på hela familjen E...




Trötta men Lyckliga!!

4 underbara barn att älska..!!!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken sötnos. Fick min Leija i v 38+5 & är så glad fö att hon bestämde si att komma lite tidigare än räknat, puwh :)



Tror jag gått i samma klass som din lillebror, Jimmy, på freja, om jag inte minns fel. Tycker jag känner igen dig!

2010-10-01 @ 20:11:17
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback