Weii

                                                                              Tid: 22:35:21 Datum: 2010-01-26



Imorgon kommer min kära syster...!!!
Och stannar 1 vecka..Weii




Sen till helgen kommer ju resten av gänget.
Ska äta smörgåstårta och bara ha det trevligt...=)
Ja och så lite Party oxå...=P
Får köpa mig Cola som jag kan dricka innan utgång..Sen får man väl pröva på nått alkoholfritt ute..=)


Kommer bli så jäkla kul med lite folk på besök...



Nu ska jag fortsätta titta å tven en stund sen sova.
Ska ju väcka min syster kl 7 imorgon bitti.
Så hon inte missar tåget...=)
ZzzZZZz redan, bara jag tänker på det...hihihi



Natt Natt..!!!


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback