Vem fan e det som håller på stalkar mig...

                                                                              Tid: 11:44:55 Datum: 2010-01-05

Ha en sån fruktansvärd huvudvärk idag..Somnade med den igår och vaknade med skiten idag...blää alltså.
Så e man mega trött på det oxå, ingen bra kombo alls känner jag.
Men vad ska man göra, bara gilla läget.
Sen ser man ut som skit på det hela oxå...orkar inte ens bry mig.
Tragiskt igentligen men lägga ner en massa tid på att göra mig iordning, när vi ändå e hemma???
Näää...finns annat att göra istället. Som leka med barnen.

Just nu sover ju lilla Max middag, men när han vaknar så ska vi hitta på nå bus jag och alla barnen. Måste hålla igång så man inte säckar ihop för mkt.
Vad ska vi göra? Baka? Fingerfärg?...får fråga barnen va dom vill göra...=)


Jag vill få min blogg ändrad...Har tröttnat på min nuvarande.
Så måste ta några nya bilder oxå.
Men har inte kommit på hur jag vill ha min blogg riktigt heller.
Jag och Fantasi= NOLL. haha...
Förslag??

Nu ska jag nog ringa och terra min kära syster... <3



På tala om ringa....!

Vem fan e det som håller på stalkar mig.... 9 jävla samtal PÅ EN HALVTIMMA PÅ HEMTELEN igår och inte ett jävla ljud i luren och kl va fan 23.. Nu har detta pågått sen början av okt... att nån ringer och inte säger nått både till min mob och hem. Jävlar när jag får tag på personen/personerna som håller på !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har fan barn som sover vid den tiden. En person som ringer på en hemtelefon kl 23 på kvällen kan inte ha många hjärnceller. För en sån sak gör man bara inte.


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback