Mysdag

                                                                              Tid: 23:09:22 Datum: 2010-01-09


Idag har vi varit på badhuset hela familjen... jätte mysigt hade vi det.
Jag och julia va med på jungelgympa. Fick ha min kära 3 åring på höften eftersom hon inte nådde botten...phuuuhuu så jobbigt det va..träningsvärk imorgon??
Max tyckte det va skönt att vara i den varma poolen.
Hampus och Julia ville ju åka en massa kana. Så jag och Niklas fick turas om att åka med Julia, så en av oss kunde va i den vara i den varma poolen med Max.
Hon åkte så mkt så hon va blå om läpparna...=) Fick nästan tvinga i henne i den varma poolen en stund bara för hon skulle bli lite varm igen..=)

Sen såg vi att Alvin och Gänget 2 skulle gå på bio imorgon. Så jag ska ta med mig Julia och Hampus på den tänkte jag...förbokade biljetter så vi vet att det e säkert att vi kan se den..=)

Lilla Max ska ha lite kvalitetstid med sin pappa under tiden...=)


Nu ska jag nog ta och nanna kudden lite...Natt Natt!!!


*Happy*

 

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: eva

Den e tydligen helt kanon =) Min sambo har sett dem med sin yngsta dotter den 1 januari. skulle med vilja gå på den med grabbarna, men Loke e inte så glad att vara ensam så länge med sin pappa ännu =(

2010-01-10 @ 08:47:24
URL: http://evamarieflink.webblogg.se/
Postat av: Frida

Vilken mysdag. Vi ska på babysim på torsdag och de ska bli kul och se om Wilma tycker om de. Ja hon är jätte mammig men jag tror att de kan vara över tänderna som håller på att komma och då kan dom ju bli lite griniga. Va Max grinig när över tänderna kom? Eller var de bara när första tanden kom? kram kram

2010-01-10 @ 09:48:02
URL: http://barafridaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback