Mvc, Bvc och Semlor

                                                                              Tid: 21:58:24 Datum: 2010-01-13

Va hos barnmorskan idag...
Blev så besviken.
Min bm berättade att hon har fått en chef-tjänst...jätte kul för henne absolut.
Men det betyder att jag nog inte kommer få ha henne.
Första tiden så kommer hon inte ta några patienter alls, för hon ska komma in i det nya jobbet.
Sen går hon bara på halvtid om ens det.

Fy va ledsen jag blev..har haft henne med dom 2 senaste barnen, ville ha henne nu med.
Nä nu måste jag få en ny, så måste man dra upp allting igen.
Min bm vet ju va jag gått igenom, hon vet om min foglossning m.m..nu ska man lära känna nån ny och gå igenom allt med.
Och nästa bm besök e nu den 11 mars...och då skulle det nog va en vikarie sa hon.
Blä på det!!!

Men järnvärdet va bra, behöver inte äta järntabletter...Skönt.


Sen va jag på bvc och kolla max vikt och längd.
Han är nu 80 cm lång och väger 10230 gram.
Mammas stora kille..




Idag bakade vi semlor och Krämbullar.
Jag va ju så jäkla sugen men har ännu inte ätit mån semla.
Hur konstig är inte jag då...hihi

Så här blev resultatet...






Nä nu ska jag hoppa in i duschen, maken ringer väl snart oxå och undrar va det e han ska handla på vägen hem från gymmet.

See ya !!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: eva

Trist att du inte får samma BM igen, hoppas den nya med e bra sen. Hade samma BM denna gång när jag väntade Loke som jag hade med grabbasen.



ja stora killen =) Loke har med vuxit massor =)



gott med semlor. mums!

2010-01-15 @ 09:05:11
URL: http://evamarieflink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback