Lite för mkt ...

                                                                              Tid: 22:11:02 Datum: 2010-01-07


Har en del att skriva idag igentligen men e så jäkla trött så jag hoppar det.
Blev lite för mkt idag helt enkelt.
Har precis duschat och ska nu ta mig ett glas cola och vänta in maken.
Han har vart och tränat.
Sen blir det att sova..Ska upp 6.40 och väcka sonen och få iväg honom med skoltaxin som kommer 7.20..
Snark..ZzZzzz ...
Fy blir redan trött bara jag tänker på det.

God Natt alla..Hoppas ni får en god natts sömn!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej allt bra...Såg att du ska ha barn igen. Va kul=) Grattis!! När är de Bf? Ska ni kolla var de är ? Kramiz från oss

2010-01-08 @ 20:55:21
URL: http://barafridaz.blogg.se/
Postat av: Frida

Aaa just jag la till din länk på min sida om de var ok?

2010-01-08 @ 20:59:07
URL: http://barafridaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback