Happy fucking birthday 2 me...=)

                                                                              Tid: 20:17:19 Datum: 2010-01-28


Idag fyller jag år...Hipp hipp hurra för mig ..=)
Hela 27 blir jag...=)
Fast igentligen e jag inte en dag över 25...=P

Syster och jag har gjort smörgåstårta idag...mumma så gott det va...=P
Kommer lägga in en bild så får ni ju se själva....=D


Nu blev det även ändrade planer i besöket ihelgen. 2 st bangade ut..så jag får väl gå ut nykter och gravid ensam med alla fyllon då...=P
Jaja, det får ju funka det med.
Men jag har ett problem...KLÄDER...!!!!!!!!!
Vad ska jag ha på mig då?
Vilket dilema.
Måste shoppa nånting nytt.
Så det får nog bli en sväng till Allum.




Här kommer bild på tårtan...=)







Jag, syster och Min kära make har snart ätit upp halva redan...hahaha
Se själva..=P




Opps.....hihi

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback