Gott och blandat...

                                                                              Tid: 21:48:24 Datum: 2010-01-12


Varje gång jag går in Hampus rum får jag en chock...Spelar ingen roll om jag storstädat dagen innan, så ser det ut som en tornado har dragit fram i rummet. Hur lyckas man?? Jag gillar att rent omkring mig så detta har han inte fått från mig iallafall. Och jag ju tänka mig att värre blir det... 10 åring med trots och skiter i hur det ser ut i sitt rum. Låter som en tonårskille eller hur?
;-)
Idag så har jag städat hela dagen.
Skönt att göra sånt ibland...Klarar verkligen inte av när det känns skitigt.
Även om det inte är stökigt.
-ja jag vet...jag har problem!
=)
Fast det känns i fogarna..Trodde jag skulle slippa foglossningen ett tag iallafall.
Men igår natt så kom den igång...skit alltså.
Inte så jäkla kul att få det redan nu, när jag hade såna problem med Max.
Jaja bara att bita ihop.



Nu sitter jag här i soffan och tittar tven och sitter på msn.
Pratar med en tjej som ska snittas imorgon...Vilket mys, tänk att imorgon får hon snosa bebis.
Fast jag har inte bråttom ut med min..ska njuta..=)
Nästa vecka så får ska Sara snittas och få sin lilla Pojk.
Följde henne förra graviditeten då vi väntade våra pojkar samtidigt nästan..Men lille Seb ville ut tidigt.
Så istället för Nov så kom han redan början av okt...=)
Nu så e jag lika spänd som henne att allt ska bli så toppen som möjligt för dom med detta snitt efter allt dom vart med om...
Du måste messa mig Sara när han e ute...=)
Måste ju få veta vikt, längd...hehe


Nu ska jag ta mig in i duschen och duscha lite snabbt..sen ska jag ta mig ett glas cola och bara titta runt lite på nätet.

Imorgon ska jag till mvc för kolla mina värden...och Max ska till bvc och ta spruta, vikt och längd..


Ha en fortsatt bra kväll!!!

Kram



                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: eva

Men usch gumman. Inte kul med foglossning redan nu =( Hoppas det inte blir allt för jobbigt! Kram

2010-01-12 @ 22:23:42
URL: http://evamarieflink.webblogg.se/
Postat av: Sara med familj

klart gumman jag messar;) Herregud, vi ska stalka varandra hela livet;) Barn efter barn!

2010-01-12 @ 23:15:48
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback