Gott och Blandat

                                                                              Tid: 22:35:19 Datum: 2010-01-24

Ja jag vet...det har gått flera dagar sen jag bloggade sist.
Man e ju bara för kass...=)

Nä denna veckan har jag haft fullt upp med sjuka barn.
Så prio har inte vart att blogga direkt. Som alltid..=P

I fredags va vi på kalas hos niklas syster...systersonen fyllde 4...Åt en massa tacos och sen hem och bara satte oss i soffan.
På kalaset fick jag en massa kommentarer om magen.... att den va stor redan.
Men jaja...större blir den..=)
Ser ju inte den så stor själv...mest andra som kommenterar.
Slänger in en bild på magen slutet av vecka 14 längst ner i inlägget...=)
På tisdag går jag in i vecka 15 redan. Fort det gått.

I lördags fick Niklas jobba över..Det va fasen inte alls roligt.
Hatar folk som tar för givet att Niklas bara ska släppa allt och komma på 2 röda för dom känner honom och har problem med elen. Först fick han åka på ett jobb på morgonen, sen får han yttligare ett samtal av några som har problem. Där försvann VÅRAN lördag. Har folk fan ingen jävla respekt för han har familj och vill hinna umgås med dom oxå nån gång. Niklas e ju lojal och ställer upp så klart. Jag blir bara förbannad...

Efter det åkte vi till Allum...
Jag hittade en del kläder till mig faktiskt...brukar ju inte hända så ofta...:-)
Barnen fick oxå några saker så do va ju nöjda..=)

På onsdag kommer min älskade syster hit och stannar en vecka...=) Wiihoo
Ska iväg och handla lite kläder och så =)
Så man har nått att ta på sig när vi går ut.
Och på fredag kommer Jimmy, Simon, Patricia, Emma och Fanny oxå och stannar över helgen..
På fredagen blir det krogen..men blir ju nyktert för mig och Patricia så klart...=) Gravida ska ju inte dricka...men vi ska ha kul för det...=)
Eller va säger du Patricia...?

Ska bli kul att det kommer lite folk och firar min födelsedag.
Blir ju hela 27 på torsdag...shit...närmar mig 30..;-)




Här kommer magbilden....
13+5



                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback