Då va det 2010....!!

                                                                              Tid: 13:24:19 Datum: 2010-01-01

Då var det helt plötsligt år 2010!!!
Det går så fort. Kommer kännas lite konstigt till en början och säga -10... Men man vänjer sig fort. Se när vi gick in på -00 tex..:-)
Hoppas alla hade en toppen kväll igår.
Vi var bara hemma..va över till grannen en snabbis och sa hej.
Det va nog det lugnaste nyåret hitills, och det va så skönt att bara vara vi.
Åt god mat och bara va..!
Julia höll sig vaken ända till 23.15 sen somnade hon. Försökte få henne att sova middag på dagen men hon vägrade.
23.50 väckte vi henne så hon fick så hon fick se panga månen som hon säger (fyverkerierna).
Max vaknade av alla raketer så tog upp han så han oxå fick titta.
Han är bara 1 år, men han tyckte alla raketer va så roliga. Han skrattade och pratade...pekade, det va så himla kul att se...=)
Hampus va ju så klart med grannpojkarna på snart 18 år. Det e han varje år nu. Kollar när dom skjuter raketer.
Vi hade några men inte lika roliga som grannkillarna så klart..=)

Barnen somnade ju så sent igår så idag fick vi sova rätt länge...välbehövlig sovmorgon kan jag meddela...:-)
Klev upp och åt frukost.
Maken stekte pannkakor, va bara han och julia som ville ha... julia åt en massa...=P
Stekte lite ägg och så till Max istället.
Och Hampus ville bara ha rostade mackor och juice. =)

Just nu sover Max middag, Hampus gör nått på sitt rum, julia leker med nån burk, hur det nu kan vara roligt..=P...maken kollar på teven.
Då kunde jag lika gärna sätta mig ner och blogga lite. Brukar ju vara rätt kass på det nu för tiden..=P
Men ska försöka bättra mig jag lovar...=)
Haha säger jag väl alltid...=P


Hoppas alla får en bra start på 2010...!!!!!!!
God fortsättning alla.

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Eva

gott nytt år på er :)



att blogga går lite i vågor, ja vet =P

2010-01-01 @ 16:04:14
URL: http://evamarieflink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback