Svininfluensan???

                                                                              Tid: 16:11:21 Datum: 2009-09-01
I torsdags morse när jag skulle väcka Hampus så mådde han ju dåligt.
Sen va han sjuk ända tills lördagen med feber...han är fortfarande förkyld och har hosta.
På fredagen kom min syster hit, på lördagen va hon jätte sjuk. Och är fortfarande.
Söndagen vaknade Julia sjuk och är fortfrande hon med.

Igår skulle jag lägga maxen en en liten stund för vila vid 17.00. När kl va 17.30 vaknade han och va jätte sjuk...
Gick så jäkla fort. Och idag har han varit helt kass.
Så imorse fick vi komma ner till ett speciellt rum på vc...så tog dom prov på Max om det kan va svininfluensan vi har åkt på.

Sprider sig som pesten.

Så nu e det bara att sitta och väntar på provsvar. På torsdag skulle dom komma....
Låååånga 2 dagar.


Nu ska jag återgå till att ta hand om mina sjuka barn...=(
Hoppas vi föröldrar klarar oss så vi orkar ta hand om våra små liv.
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback