Provsvar...

                                                                              Tid: 11:18:12 Datum: 2009-09-03
Hoppas på att få provsvaren i eftermiddag...
Skönt att få svar på om det e det eller inte.
Jag hoppas innerligt att det inte är det.

Barnen är fortfarande sjuka.
Hampus hostar HELA tiden...måste vara jätte jobbigt.
Julia och Max hstar oxå men inte lika mkt som Hampus.
Alla 3 är snoriga, på max rinner nästan som tusan.
Barnen blir helt slut av detta...dom är trötta hela tiden..=(
En vecka har jag haft sjuka barn...gud va det tar på krafterna.

På lördag skulle vi på stor middag då min svärmor fyller 60 år den 7e sept...Men det lär ju inte bli nått av den. Vill inte smitta ner varken dom eller nån annan. Sen så skulle nog inte mina barn orka det heller..

Idag fyller in mamma 46 år...Grattis mamma!!!
Och grattis till morbror oxå.

Om 1 vecka fyller Hampus 10 år. Har köpt en present...men har en till på listan. Men det ju så svårt...=/
Han önskar sig inget speciellt.

Nu ska jag ta lasset i torktumlaren. Ligger en massa handdukar där och har gjort i några dagar.
Orkar inte göra nånting...usch.
Man bli ju ganska seg på att hålla sig inne oxå.
Visar provsvaren att det inte är nått så kommer jag ge mig ut med barnen i em.
Lääängtar efetr frisk luft.
Har inte velat tagit ut dom då dom vart så dåliga.

Nu ska jag ge mina små lite lunch...och ta tvätten!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback