Överdriver jag?

                                                                              Tid: 08:50:30 Datum: 2009-09-23

Jaha då var det onsdag igen. Och Hampus har åkt till skolan.
Men idag blir det en lång dag för honom..Han ska nämligen gå å fritidsklubben efter skolan med några kompisar. Dit får man gå frivilligt och man få gå hem när man vill.
Tänk va stor han e nu. Men han veta att Niklas ska hämta honom efter jobbet. Skickar även med han sin mobil så han kan ringa om det är nånting.
Men han fixar det...=)
Nu ska jag snart ringa läkaren oxå. Hampus började med en ny medicin men istället för att han blev lugnare blev han över speedad...=/
Inte bra alls.


Maken tycker det känns som jag inte litar på han angående barnen ihelgen.
Men saken e den att hans mamma har flyttat och nu ska dom ut till hennes gamla hus lååångt ute på landet.
Och det finns ingenting där.
Hur ska barnen få lunch?? Ska max sitta i vagnen en hel dag? Och dessutom lämnar han över barnen till sin mamma under lördagen så han kan jobba i det gamla huset. Visst dom e på samma ställe. Men lämnar jag över allting till Niklas så e det han som ska sköta allt., är jag då löjlig som anser att han inte ska överlåta barnen på någon annan??
Han har aldrig haft barnen en hel helg själv och vet inte ens riktigt hur Max rutiner funkar heller för den delen. Eftersom det alltid e jag som sköter allting.
Om han inte vet rutinerna själv utan ville att jag skulle skriva en lista... så hur fasen kan han då lägga över det på sin mamma hela lördagen.
Känns verkligen inte okej....!!!
Max e ju speciel i maten eftersom vi inte ger han gluten. + att han äter väldigt ofta.
Han tycker jag e löjlig som inte bara kan släppa detta. Men har aldrig vart ifrån barnen så länge.
Och ska jag åka bort så ska jag väl kunna lita på att allt flyter på som det ska.
Men att HAN sköter det. Iallafall första gången han har dom själv en hel helg.

Överdriver jag?

Har inget emot min svärmor alls, tycker bara han ska fixa detta själv!



Fasen va jag babblar på.
Nu har jag ringt läkaren oxå, väntar på att hon ska ringa upp. Får se vad hon säger om allting.
Måste ju fråga om lite råd!
Kanske dax att få i sig lite frukost oxå.


jaja...ha en nice onsdag!!!





TESTLAGRET!!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback