Allt och inget

                                                                              Tid: 21:26:19 Datum: 2009-09-22

Barnen ligger i sina sänger och Maken har åkt och tränat.

Idag har det vart så kasst väder, tråkigt nog. För igår hade jag och Julia bestämt oss för att vi skulle gå och hälsa på hästarna idag. Men det fick bli en inne dag helt enkelt. Inge roligt att gå i regnet.
Men vi har haft roligt ändå..=)
Torsdag e det dax för lilla Max att göra en återkontroll hos sjukgymnasten, hoppas allt ser bra ut. E så less på alla jävla möten man har. Ett möte om dagen minst....bläää.
På fredag så ska vi till läkaren och ta prover för se om Max inte klarar av Gluten. Han reagerade ju på pricktestet vi gjorde förra veckan.
Efter mötet så ska jag äta lite lunch och så med familjen. Det e tänkt att jag och Hampus ska åka "hem" ihelgen. Hampus ska sova hos sin mormor hela helgen, och jag ska till min syster. Ska ju på dop och 10års återträff med klass 9..Det lär nog bli skoj..=)
Men jag har redan sån jäkla seperationsångest att åka ifrån mina små...=(
Usch alltså..Gillar inte att åka ifrån mina barn. Gillar inte att ha egen tid. Vaje minut med mina barn e ju guld värt.
Fast jag har ju aldrig åkt ifrån mina små helelr...kanske därför det känns så jobbigt..=(
Vet ju att maken klarar det utmärkt, det e ju jag som mår dåligt för det.
Men jag har inte vart barnledig en enda natt sen Jan 06...Det e ett tag sedan.
Kanske e dax nu. Usch kan inte skriva om detta mera nu. Mår bara ännu sämre.


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan Niklas kommer.
Sen ska vi titta på idol, fick spela in det idag.
Kommer få spela in HK oxå.


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Oj möten var eviga dag! Låter lite kämpigt! Hoppas de går bra för maxen!



Och trevligt helg med 9an!

2009-09-22 @ 21:46:17
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback