Mer blogg??

                                                                              Tid: 22:01:44 Datum: 2009-11-15

Ja vi får väl se...
Känner verkligen att jag inte har något intressant att skriva just nu...
Kanske kommer senare.. ;-)

Idag va jag och handlade färskt bröd till frukosten. Sen har jag bara skött om hemmet, badat barn och lekt m.m
Sen hade vi Clas här oxå...en arkitekt. Vi har ju planer på att bygga ut huset lite så alla barn får egna rum.
Så nu skulle ha rita upp så som vi ville ha det..Sen e det dax att få godkännande från grannarna och så bara...så man kan ansöka om bygglov sen.
Lite större rum till Hampus och till Julia blir det..och sen får Max eget...Vi tar ett av dom mindre rummen..Men vi sover ju bara i vårat ändå så vi behöver inge stort. Bättre att barnen får mer plats. Men ska bli gött om alla har sitt eget.
Jaja nog sagt om det..=)

Vi har kollat på Filip och Fredrik...gillar det programet.
Men nu e det snart dax för sängen, ska kolla på supernatural i sängen..Weiii.... kan man dreggla mer när man ser läckerbiten som är med där i....*dreggel dreggel* =P

Fast igentligen skulle jag ju behöva sova...Sover jätte dåligt. Har gjort det dom senaste nätterna...=(
Känns som jag kanppt har sovit, men ändå e skapligt pigg på dagen..sen när em närmar sig så e det denna...ZZzzZZzzz.

Well well... dax att stänga av datorn.
God Natt!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback