För dig Sara...=)

                                                                              Tid: 21:33:37 Datum: 2009-11-14

Sara klagade på att jag aldrig skriver längre...=)
Så jag lovade att försöka få till ett blogg inlägg nu ikväll..=)
So here we go..

Har så mkt annat att göra än att blogg därför blir det lätt torka. Sen vet jag inte riktigt av jag ska skriva om heller.

Vi har iallafall firat Julias 3 års dag..och Max 1 års dag närmar sig med stormsteg. Bara 10 dagar kvar.
Va tog detta året vägen..Mina små blir så stora..=)


Mitt i ingenstans måste jag bara skriva HÅL I VÄGGEN....haha så jävla kul att titta på...skrattar så jag gråter...hahaha.
Jaja tillbax till allt annat..


Idag har jag inte gjort så mkt förutom att vart hemma, jo iof va på apoteket en sväng och hämta ut medicin till Hampus. Julia åkte ju med mig medans Maken och sönerna va hemma. Och hon tyckte att efter apoteket skulle vi åka och köpa Fanta..Kan man säga nej...hihi...Så Fanta blev det =)

Nu sitter jag och Maken i soffan och ska kolla på Die Hard 4.0...Samtidigt spelar vi in Csi, får titta på det programet imorgon.
Jag e såå trött så jag skulle kunna gå sova.
Fick inte mkt sömn inatt. Tog mig 45 min att somna igår...sen har jag vaknat 1000 ggr inatt...sen klev jag upp kl 7. Det e ju fan inte normalt..när resten av familjen sover..och på en LÖRDAG. ZZzzZZzzzzz

Nä nu börjar filmen måste gå....


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Bravo! :D mer blogg eller hur? :)

2009-11-15 @ 21:34:21
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback