<3

                                                                              Tid: 13:57:26 Datum: 2009-11-16
Måndag igen...Fort veckorna går...men glad e jag idag för det...=)

Idag har vi vart på vårdcentralen, Hampus skulle på Astma kontroll.
Det gick jätte bra.
Sen åkte vi hem och lagade lite lunch, sen fick barnen titta lite på nya Tingeling.
Så har dom små åkt lite bobbycar...=)
Dom tycker att det e så roligt...

Nu sitter jag och kollar på förlossningskliniken..ÄLSKAR det programet...=)
Gråter varje gång jag tittar på det...hihi.
Det e ju så stort när bebisarna kommer till världen. Det e ren lycka...
Tänk att man fått vart med om det 3 ggr.. <3


Nä ska fortsätta titta...sen har jag fler program efter.


kanske tittar in ikväll...
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback