Midsommardans!

                                                                              Tid: 08:37:45 Datum: 2009-06-20
Hoppas alla hade en trevlig midsommar...!!!
Här hade vi en sjuk Julia.
Vi lyckades ändå träffa grannarna för lite dans och mat iallafall.
Trevligt va det trots att man hade vinter jacka på sig i JUNI .....haha.

Julia tyckte det va jätte kul att dansa runt midsommarstången.
Hade några som spelade trumpet, flöjt och dragspel m.m....
Riktigt kul.
Jag tog då foton, jag dansade inte, hihi.

Här e en liten bild, på typ halva dansgänget.

Max e hos sin pappa och Julia är i grannen Camillas famn.




Bild på pappa och Maxen..





Vad ska ni hitta på idag då? En lugn hemmadag kanske....??
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag o grabbarna var hos min kompis Carmen med familj & firade. Hade trevligt trots regn, regn och regn!



Fina bilder du lägger upp =) Roligt att se.. Har ju ingen kamera just nu så det e lite tomt med bilder...



Kram

2009-06-20 @ 10:15:31
URL: http://gravidigen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback