Provsvar idag...?

                                                                              Tid: 09:01:49 Datum: 2009-06-16
Nu ska jag snart åka ner till bvc....dax att väga lilltjockisen...=)
Sen ska jag inte göra så mt annat idag.
Har redan planerat vad vi ska äta och så med.

Jo just det väntar på att läkaren ska ringa.
Fick ont i halsen förra söndagen.
Höll ut ända tills fredagen....då gick jag till läkaren.
Han sa att det kunde vara nått med min skölkörtel. Så vi tog prover sen blev jag hemskickad och han skulle ringa mån-tis denna veckan.
Men i lördags stog jag inte ut med smärtan längre så jag uppsökte öron, näsa och hals akuten.
Den läkaren sa att jag hade inflammation i skölkörteln så han skrev ut medicin direkt.
Den har hjälpt massor....men ändå har jag fortfarande problem med halsen.
Så vi får väl se vad provsvaren säger...hoppas på bra besked....*håll tummarna*


Nu äta en macka, max har precis somnat in för sin middagslur. =)
Passa på medans dete  lugnt...=)
Julia kollar film och dom stora grabbarna sover.

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback