ÖDE...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                              Tid: 00:02:50 Datum: 2009-06-27

Ja så sitter man på en jävla ö....helt öde nånstans utanför sthlm.
Ångrar mig att jag åkte med....Gahh.
Kunde ha suttit hem framför tven och myst istället för ha rest mellan 14.30-23.15 typ....
En j*vla lång resa va det.
Barnen va så less till slut så Max bara skrek sista biten...min lilla lilla kille.
Hampus e i Nyköping hos sin mormor.
Han ringde mig....och sa att han saknar mig. Va länge sen jag va borta från honom.
Saknar honom oxå...tomt utan honom.

Barnen sover nu och jag och Niklas bara sitter här...som sagt det e ÖDE, så det finns ju inget att göra....haha
Han äter macka och kollar när jag skriver, hur kul e det då? *asg*


Nä vilket skit...jag e ingen männsika som gillar öde.
Ingen skogsmulle jag inte....!!!!!!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

hehe sa ju att du skulle stanna hemma med mig o slå på stort med strandbesök istället :-p

León var också sån att han skrek sista timmen kanske när vi åkte upp och ner mellan gbg o sthlm.. tänk oss som fick göra det minst 2 ggr/år...

2009-06-28 @ 23:18:59
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback