Länge Sedan....

                                                                              Tid: 22:23:55 Datum: 2009-06-15
Har inte srivit på ett bra tag...Suget har inte funnits där riktigt.
+ att man hade mkt möten och så innan sommarlovet.
Förra veckan hade Hampus skolavslutning. Slutade 3an,...
Shit tänk att han börjar 4an efter sommaren...herregud va fort det går.
Om ca 3 år fyller han tonåring...:-S...jisses.

Har hunnit med att åka "hem" oxå.
Hade hur trevligt som helst. Tack alla...!!!!!!
Ska snart åka upp igen.

Sen har jag köpt mig en SystemKamera.
*Lycklig =) *
Blir så bra bilder...Ska lägga in nån här..=)


Och idag sålde vi ena volvon...wohooo..
Åkte till Falkenberg idag och möte upp en köpare.
Han satte in pengar innan han sett bilen och ville inte ens provköra...Skum jäkel.






Sen har jag en till sak jag gärna vill skriva...Men jag väntar med det ett tag till.....=)
Men jag e sååå glad....=)


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

tell me tell me tell meeee :-D

2009-06-15 @ 23:18:40
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback