Knappt 3 timmars sömn....

                                                                              Tid: 04:31:18 Datum: 2009-06-03
Somnade strax efter kl 01.....Max vaknar och va skit pigg kl 04.
Hur ska detta sluta....har knappt fått sovit, 3 timmar bara.... och jag ska snart köra över 40 mil.
E skiiiit trött helt seriöst.
Sen har jag ingen jag kan byta av med heller...hur sunket som helst.
Åhh om jag åtminstonde kunde få sova till 07 iallafall. Men Max verkar inte så pigg på det.
Han vill inte sova inte.

Nä halvsova kan man inte göra heller för han låter så mkt.....Varför vaknade han 04 just i natt när jag verkligen behöver sova.
Skitunge....


Jaaja....snart dax att gå upp en då.... om så där ca 2,5 timme.

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Eva

Fy stackars dig som inte fått sova och ska köra den långa vägen "hem". Du får ta flera små pauser, extra med så du orkar med att köra!



Snart e jag med där igen, när jag inte kommer att få sova, vad har jag gett mig in i, hehe.. Jag som precis fått börja sova hela nätter nu typ!



Kram

2009-06-03 @ 06:09:02
URL: http://gravidigen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback