Busunge

                                                                              Tid: 09:15:07 Datum: 2009-06-23
Igår så började Max sitt helt själv.
Har ju suttit lite innan men jag har vart tvungen att vara nära.
Nu kan jag lämna han på filten och gå därifrån  =D..... Stora killen.
Han va på upp på alla 4 igår oxå...dröjer nog inte länge förens han kryper.






Igår medans jag åkte och handlade så tog Niklas barnen.... Så bakade han och julia en jordgubbspaj som vi skulle äta efter grillningen.
Och han satte igång kranen och gjorde diskvatten för diska upp det han hade använt för att baka.
Han lämnade köket en liten liten stund....
När han kom tillbax fann han detta...=)



Julia badar i diskhon.....haha.
Hon hade tagit av sig alla kläder, tagit sin stol och kättrat i och skulle bada.
Den busungen...=)


Just nu sover Max middag, Julia har inte vaknat än.
Max började gråta vid 04.30 imorse och skulle ha välling.
Så jag gick upp och fixade...när jag hade gett han flaskan så skulle jag kolla julia snabbt, för hon sover ju i sitt egna rum.
Kollade igenom springan...
Kollar i sängen INGEN Julia....=O
Trodde jag såg fel först.
Sen blev jag lite orolig, var e hon??
Öppnade dörren helt....Då ligger hon och sover på sin matta...
Utan täcke och allting. Vad gjorde hon där nere??
Niklas kom och lyfte upp henne och bäddade ner henne i sängen igen.
Hon måste ha gått i sömnen eller nått.
Rädd blev jag....första tanken va ju att hon smitit ut.
Hon gillar ju att göra det.
Riktig buse e vad hon e.


Nu ska jag snart göra lite toast till frukost....Sen ge Max lite gröt när han vaknar.
På eftermiddagen kommer nog Elin och barnen förbi och hälsar på.
Va ju ett tag sen vi sist sågs.

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|

Kommentarer
Postat av: Eva

hehe, vilken busunge. =) Jätte fina bilder på dina fina barn! Va duktig Max e då, stora killen...



Själv så har jag en riktigt livlig kille i magen, som inte ligger stilla, hehe.. Får väl en till Emil!

2009-06-23 @ 15:47:17
URL: http://gravidigen.webblogg.se/
Postat av: J U L I E

Haha vilken busunge hon är alltså :-D

Och lille Max, stor han blivit :-) måste ses snart så jag får hinna snusa bebis medan han vill och inte kan säga emot haha.. Kramis

2009-06-23 @ 20:12:24
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

va lik max är julia å pappa sin :)

2009-06-24 @ 15:32:44
URL: http://blivandemamma8juli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback