Wohoo...tro det eller ej.

                                                                              Tid: 12:32:59 Datum: 2009-07-22
Jag kommer i mina gamla jeans igen...Wooohooo...!!!!!!!!!!!!
I början av juni fick jag inte ens upp dom över låren...Nu kan jag knäppa jeansen utan problem.
Det lönar sig att INTE äta godsaker.
Har gett fasen i godis, chips, drick och en massa annan tjockis mat..=D
Så tack vare de har jag blivt smal igen...Yhheeeey!
Man behöver inte gå på gymet, det funkar ändå om man bara ger sig fan på det
Jag intalade mig sjäv att jag aldrig skulle må dåligt pga av vikten.
Även om det va några kilon för mkt så va det några för mkt...=)

Sen vill jag säga till min syster, stark jobbat med viktnedgången. Är super stolt över dig.
Skillnad att väga över 60 kilo mot nu 52 kilo.Riktigt bra jobbat syster..!!!!

Vågen visar en bra vikt på 51,6-52,2...Perfa...!!!! E super nöjd.
Lite mer ska hända men jag e snart där.....=)
Syster vi ligger på samma vikt...!!!!

ett stort wohooo till oss...!!!!



                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Duktigt:) Jag gick ner till 55 kg, nu 12 veckor gravid har jag gått upp 6,4 kg.



=)

2009-07-22 @ 20:50:40
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Duktigt av er. Jag e imponerad av såna som er som ger sig sjutton på de och lyckas beivs att de faktiskt går.. bra jobbat :)

2009-07-23 @ 08:30:38
URL: http://lacs.blogg.se/
Postat av: Eva

Härligt! =) Grattis, va duktig du där!



Ja det ska bli kul och se om man kommer i sina gamla jeans igen efter denna förlossning då...

Vägde 58 när jag blev gravid, nu väger jag 68... Börjar bli en tjockis.

Vägde 73 när grabbarna föddes, undra var jag slutar på denna gång!

2009-07-23 @ 22:38:46
URL: http://gravidigen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback