Bada

                                                                              Tid: 20:37:35 Datum: 2009-07-31

Idag var vi på vattenpalatset med barnen.
Det tyckte barnen va roligt! Åkte lite kana.
Julia vill helst åka själv, eller ja hon tror att hon åker själv. Antingen åker jag eller Niklas en bit bakom henne så i kan lyfta upp henne över vattnet när vi kommer längst ner..=)
Hampus åkte en massa han med, vi tog en sväng på ute badet jag, han och Julia...huaa va kallt det va. Va ingen långvarig runda där inte. Niklas stannade inne med Max.
Fast Max sa ifrån efter ett litet tag. Då ville han inte bada i barnpoolen längre.
Då satte sig Niklas i bubbelbadet  med max och där tyckte Max att det va så skönt så han somnade...hihi.

Sen efter åkte i och handlade lite fredags mys och lite potatis och så.
Så åkte vi hem och Niklas lagade lite mat.
Fick bli hasselbackspotatis, ugnstekt oxfile och tzatziki...Mumma så gott det va.
Jag va så hungig att jag åt så fort och börja känna mig äcklad på slutet.
Då e man mätt eller..? Skulle tror det!

Nu sitter vi och tittar tven..mumien går på 3an. Som man aldrig har sett den 1000 ggr...=)
Dom små minsta barnen sover så gott i sina sängar.
Hampus e hos grannen. Ska snart gå upp och hämta honom.
Ska prata lite med dom om en viss person som kör som en DÅRE här ute på grusvägarna

Nä jag orkar inte skriva så mkt mer, e väldigt trött idag känner jag. Inte konstigt då man va uppe tidigt. INNAN tuppen känns det som =)


Ha en trevlig fredags kväll!!




 

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback