Gräs

                                                                              Tid: 12:48:56 Datum: 2009-07-23
Usch. Regnet bara vräker ner här.
Vilken tur att vi han så lite gräs igår...=) Perfekt väder för att göra det i.
Jag är inne på mitt andra lass tvätt idag, har städat kök, badrum, sovrum m.m
Nu kan jag bara sitta ner i soffan och titta tven medan Hampus spelar data i sitt rum, julia är i sitt och tittar film och Max sitter på fiten här i vardagsrummet och leker.
Niklas jobbar han, lika bra i detta väder.

Vad hände med sommaren? Den bara försvann.
Va kan det vara 1 eller 2 soliga dagar på en månad.
Det har bara regnat och regnat hela tiden. Börjar bli trött på det nu. Inge roligt alls.
Jaja inget man kan ändra på direkt. Bara gilla läget.


Vad ska man hitta på idag? Nån som har nått förslag.
Ska titta runt lite på nätet efter en klänning, hittar ju fasen ingenting.
Hur svårt ska det vara? Börjar känna mig lite stressad om jag ska vara ärlig.
Jag har ju hittat skor iallafall det e ju nånting eller hur? =)
Men jag e ju ganska kräsen av mig, vi var ju Alingsås igår och tittade runt lite men hittade inget alls.
Niklas hittade en SKIT snygg skjorta. Och en tröja och kallingar.
Jag köpte underkläder och skorna.
Hampus och julia fick ett varsitt smycke, kostade bara några kronor. Men dom var nöjda...=)

Jag e uttråkad till max idag...känner det nu. Det bara kryper benen. Gahh!!
Kommer bli tokig på mig själv innan dagen e slut m jag inte gör något idag, kommer bli på jätte dåligt humör.
Kanske en sväng till Allum????
Hmm måste fundera på det.


Jag går inte ut så ofta men igår va jag sååååå sugen.
Ibland blir jag det sen kan det ta evigheter innan jag blir det igen. Konstig jag e va...? =)

Nä nu ska jag kolla Julia, hon e lite för tyst...=)

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

Häng med ut på party imorgon då :-D Jag, du och lillsyrran gör stan osäker hihi.... Är du på?

2009-07-24 @ 00:05:34
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Ida Kinell

Hejsan!!

Känner igen mig precis!! Jag blir också ggaallleenn av detta väder.. Man blir så jävla uttråkad så det är inte sant.. Och gå ut och gå.. Ja ja det är väl roligt men i detta jävla väder!! Blir tokig snart!! Skulle vilja vara utomlands!! Jobbigt med klänningen!!! Förstår att du blir stressad!! Min mamma fyllde 50år i helgen!! Då var vi ute och käkade på Linnè.. Såg i ett skyltfönster där det sålde/hyrde ut jätte vackra klänningar.. Där skulle jag gå och strosa runt och titta!!



Gud! Vad våra barn växer!! Fick lite ångest när du sa att Max har varit nästan lika länge utanför magen som innanför!! Det stämmer jö!! Och graviditeten kändes som en livstid.. Och dessa månader har bara sprungit iväg!!! Lycka till med allt!!

2009-07-24 @ 12:31:38
URL: http://www.bergadrottning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback