No stress

                                                                              Tid: 22:36:34 Datum: 2009-07-28
Nu så...nu hoppas jag att jag kan få till ett litet blogg inlägg.
Hampus ligger, Julia råkade somna till på em så hon har inte somnat rikigt än.
Lite små surt....
Nu ligger hon i soffan bredvid mig. Max han sover och Niklas sover oxå, han e sjuk.
Sitter och Kollar på Askungen eller vad det e på 3an. Verkar bra.
Idag har jag städat, va iväg en sväng med granntjejen och kollade kläder.
Tro inte att jag hittade en annan klänning för bara 130 kr som jag kan ha den 8e.
Så den blir det...mkt mkt bättre.
Sen hittade jag kosym, slips och skjorta till Hampus, allt för 280 kr. Som hittat verkligen.
Silig han blev när han provade den...blev så stor..=)
Julias kläder e oxå klara...bara Max kvar, fanns inget til honom på Lindex. Får leta vidare. Men kan ju inte vara så svårt.
Skönt att ha det mesta klart. Slippa känna stress..=)
Grantjejen hittade oxå sig en klänning, hon ska på bröllop den 7e så hon va tvungen att hitta nått hon med.
Sen åkte vi till Ica, va tvungen att handla lite grädde, blöjor till Max och sånt.
Tror jag va hemifrån i 2 timmar, hur gött som helst va det. Att få lite egen tid.

Ihelgen va ju mina bröder här, i lördags va vi i öltältet och hade riktigt skoj =)
Va länge sen jag va så nöjd med en kväll. Oftast när jag e ut så e man på nått tråkigt ställe eller så kommer det alltid nått annat skit.
Men NÖJD e rätt ord...=D

Och i Söndags va i på Liseberg..blev en lååång dag men va skoj..=)
Tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder därifrån.

                   


Jag började skriva detta inlägg runt 21.00...nu e klockan 22.35.
E man inne i filmen samtidigt så e man...hihi...
Nä nu ska jag ge mig för ikväll.
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysigt med en dag på Liseberg. Nu blev jag sugen på sockervadd.. :) hihi



Har du musik på din blogg eller e de jag som hör röster? haha

2009-07-29 @ 19:59:41
URL: http://lacs.blogg.se/
Postat av: undrande

Varför skriver du nästan alltid vad allt du köper kostar samt med följande liten textsnutt efter: Som hittat.



Får en känsla av ett det finns ett behov av att hävda sig och skryta lite.....



Tandläkaren sa..... jag hade för mig jag har sett att Julia var nappfri, men som sagt du har ju bortförklaringar till både det ena och det andra om det inte är uppfyllt, t ex napp.



Förstår att den lille är blöjfri, men det var ett evigt tjatande om det! Stor flicka, stor flicka, stor flicka.... börjar tröttna på denna bloggen nu.



Hittade denna blogg för ett bra tag sedan, har gått från trevlig familjeblogg till titta mig mig vad duktig jag e blogg. Snart dags att sluta läsa...

2009-07-30 @ 14:57:43
Postat av: Therese

Sluta läs då...!!! =)



Sen kan du ju tala om vem du e din fegis...vågar inte står för det du tycker... En Riktig liten fegis enligt mig!!! =)



2009-07-30 @ 16:35:14
URL: http://therrrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback