Anonyma-gbg

                                                                              Tid: 08:03:39 Datum: 2009-07-31
06.50 ville Max kliva upp idag.
Jaja, jag va inte så trött idag så det gjorde ingenting.. =)
Så mysigt att sitta och titta på han när han leker så bra på filten.
Han har en liten krokodil bil, han lägger sig på magen så puttar han bilen framåt sen ålar han efter och så fortsätter han så..=)
Ser jätte roligt ut.

Resten av familjen sover, stängde igen alla dörrar så man inte väcker dom.
Men han för ju lite liv denna busen.

Men hallå va det regnar, va ju inte lite det öste ner.



En sak till:
Du anonyma som e från Göteborg!
Jag vet att du e det för jag har kollat var ip.adressen kommer ifrån!
Vet vem du e, kan ju inte vara så svårt att lista ut. Trist bara att man inte kan stå för det man tycker.

Om man är sur på någon så kan man vara hur sur som helst.
Men varför börja klanka ner på ALLT man kan komma på?
Klagar på att jag e stolt över mina barn.
Alla mammor e stolta över sina barn, den som inte e det har ju nått allvarligt fel.
Klagar på att jag skriver att jag hittat fynd, att jag skryter.
Om jag skriver att nånting kostar 280 kr så kallar jag inte det att skryta.
Jag som älskar att hitta saker på rean, köper aldrig för dyra saker, bara onödigt.
Skillnad att skryta om jag köpt en kostym för 2800 tex, men för 280 kr...det e ju löjligt att du tycker det.

Vad jag gör och skriver i min blogg e upp till mig.
Jag har aldrig tvingat just dig att läsa.
Du skrev: Hittade denna blogg för ett bra tag sedan, har gått från trevlig familjeblogg till titta mig mig vad duktig jag e blogg. Snart dags att sluta läsa...
Sluta läs då herregud. =)
Sen titta duktig jag e blogg?? Det va lite roligt. Tycker att det e mina barn som e duktiga.
Jo det enda jag skrev e om min vikt, Men där tänker fan jag va duktig oxå.

Oerhört löjlig kommentar du kom med, känns som att du inte har bättre saker för dig.
Och att du försöker göra människor till sämre personer än va dom e.

Så har du nått att säga, kom igen. Va då inte anonym fegis.
Jag VET att du inte kommer ge dig till känna.


OAVSETT hur arg jag e på nån. Skulle JAG aldrig börja klaga på hur dålig männsikan i sin mammaroll, va hon/han skriver i sin blogg, vad personen köper osv osv...
Det visar ju bara hur kass man e själv.

Tänker inte sjunka så lågt att jag skulle börja snacka skit om just den personen.
En sak om man e arg som sagt. Det kan ju gå över.
Men att nån sitter och snckar skit om en som person då e det ju kört.
varför gå så långt...Vad e problemet?

Jaja, skit samma. Jag tycker bara att det e skrattretande och lite kul.
Tar inte direkt åt mig...=)
Kul att svara på denna kommentar bara.



Ha en kanon fredag!!!!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|

Kommentarer
Postat av: Lotta

Att man orkar, kan man inte bara strunta i att fortsätta läsa istället?



Vilka tomtar de finns.. skit i dom :)

2009-07-31 @ 09:02:33
URL: http://lacs.blogg.se/
Postat av: Therese

Precis....orka lägga ner energi och klaga på nåns blogg.

Personen kan ju inte ha nå liv...=D

2009-07-31 @ 09:35:07
URL: http://therrrorese.blogg.se/
Postat av: Lotta

De e dagens händelse för dom, gå in och klaga lite så mår de bättre sen =p



galet..



allt bra idag?

2009-07-31 @ 09:41:06
URL: http://lacs.blogg.se/
Postat av: Lotta

Här e de bara fin fint.. Jag tror jag har slått i huvet för jag älskar när de e sånt här väder.. haha men de e nog kanske bara för man måste sitta inne å jobba.. hehe

2009-07-31 @ 09:44:40
URL: http://lacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback