Tandis!

                                                                              Tid: 13:08:41 Datum: 2009-07-30
Idag har vi vart hos tandläkaren med Julia. Hon va så himla duktig.
Och tandläkaren va ju hur go som helst, julia va inte ett dugg rädd.
Mammas stora tjej.
Pratade om det där med nappen, hon sa att man inte ska sluta för fort med den.
Med tanke på att dom fortfarande har sugbehov. Slutar man med den för fort så kan det bli så att barnen tar till tummen istället, och det e mkt svårare att vänja sig av med.
Men Julia är HELT blöjfri nu för tiden...=)
Så himla duktig.
Går på toaletten helt själv och torkar sig själv när hon har kissat oxå.
Är hon kissnördig på natten så går hon upp och kissar. Inga olyckor alls i sängen. Det betyder ju att hon va redo för att sova utan blöja.
Man kan ju inte tvinga sina barn till saker. Bara att låta dom ta saker i sin egen takt. Dom ska ju tycka saker e kul och inte att det är ett tvång.

Sen var vi på bvc med Max, öppenmottagning va det idag.
Han väger nu 8870 gram och är 71,5 cm.
Stora killen..=)
Sen gjorde vi boeltestet...allt va kanon...!!!
Nu ska jag inte tillbax förens i aug med max. Men vi e ju snart där.
Det går så jäkla fort, redan aug snart. Var tar tiden vägen?
Känns som man inte rikigt hänger med ibland.
Kanske har mkt runt om ibland som gör att tiden går väldigt snabbt.
Men har man 3 underbara barn som förgyller ens vardag så e det inte konstigt att tiden ibland rinner iväg. =)
Men det e ju sååååå värt det. Älskar min barn över allt annat. Dom e det bästa som har hänt mig.
Sen att jag fått lycka att fått 3 st att älska och som älskar mig gör ju inte mig mindre lycklig..=)

Nått som gör en lite depp e ju detta skit väder, regnar ju hela tiden.
Var e solen?
Var e värmen?
Nån som vet var dom 2 sakerna tagit vägen?
Var tog sommaren vägen? Jaja, va ju lite sol i börja av sommaren iallafall.
Får väl ta en tripp till Spanien  sept istället eller nått...=)
Eller va säger du E? =)

Nä dax att göra lite lunch, nått med kantareller i kanske???
Mmm mums, dax att bege mig till köket.
Återkommer nog senare  ikväll.
Ska slänga i en färg i håret då, igår blev det inte av.
Mitt hår har ju växt så mkt att det ser ut som skit.
Nä köket va det....
Julia kom och sa att hon vill ha mat, plikten kallar...=)




SeeYa
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback