Sånt e livet!

                                                                              Tid: 22:27:23 Datum: 2009-07-24
Ja ni det blir inte alltid som man tänkt sig.
Va meningen att jag skulle ha vart ute och roat mig nu så här på fredagskvällen.
Men så blev det inte.
Hände lite saker som fick mig att avstå. Kanske va lika bra?!
Sånt e livet!
Jaja blev en kväll med familjen och det e ju aldrig fel.
Ska nog ta och äta LITE chips. Har ju avstått från det massor och kroppen har ju blivit bättre...=)

Hade ju gjort mig iordning för kvällen..så här skulle jag ha sett ut..=)
Men men nu blev det myskläder istället. *Älska*




Va och shoppade lite kläder idag...hittade mig en del kläder...Men framför allt hittade jag mig en klänning....
Vad tycks??? Den tänkte jag ha den 8/8....






Brukar aldrig lägga in kort på mig själv men idag tänkte jag göra det...=)








Och så här kan Max se ut när han försöker kolla på tv från sin säng...hahaha





HA EN UNDERBAR KVÄLL....NU SKA JAG FORTSÄTT MYSA!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Ida Kinell

Vad fin du är!! Jätte fin!! Den klänningen var urtjusig!! Men du skulle inte ha den eller??? Den var i alla fall precis i min smak!! Skulle gärna vilja ha en sådan klänning om jag skulle gifta mig!!

2009-07-29 @ 13:00:27
URL: http://www.bergadrottning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback